joi, 2 decembrie 2010

LA MULTI ANI ROMANIA !!!

DE 1 DECEMBRIE

Comentarii pe articolul Emil Boc, huiduit la parada de 1 Decembrie

IC_LUTHE
Trimis de IC_LUTHE la 01 Decembrie 2010, ora 14:16

Decembrie 2010...Sarbatorile sunt un pic mai triste, bucuriile mai putine si totusi....In ciuda a ceea ce ne framanta, agita sau, uneori chiar ne dezbina , sa nu uitam ca avem impreuna, prin sacrificiul inaintasilor nostri, un lucru de mare pret prin care suntem foarte aproape unii de altii. Este reprezentat de pamantul unde ne-am nascut, de unde ne tragem seva si energia, care nu ne va dezlega pe veci si care se numeste... ROMANIA!

Fie sa gasim in noi puterea si vointa de a pune cu totii umarul la crearea unei tari in care, parasind pe ,,Doamne fereste de (mai) rau" sa ajungem la ,, Doamne, da-mi puterea de a infrunta (si invinge) raul" si in care, copiilor nostri sa nu le fie sila sa traiasca sau rusine sa o reprezinte.

,,… CACI RAMANE STANCA, DESI MOARE VALUL, DULCE ROMANIE, ASTA TI-O DORESC.”


LA MULTI ANI ROMANI, LA MULTI ANI ROMANIA!

longimano_oana
Trimis de longimano_oana la 01 Decembrie 2010, ora 14:35
Asa-i !!!! frumos si adevarat ceea ce ai scris. Ma alatur urarilor: LA MULTI ANI ROMANI DE PRETUTINDENI si LA MULTI ANI FRUMOASA ROMANIE !! sa ramai vesnic unita si mare !
Paul_Codrea
Trimis de Paul_Codrea la 01 Decembrie 2010, ora 15:06
Frumoase urari!! La multi ani romanilor din tara si din toate colturile lumii!!!

9am188648
Trimis de 9am188648 la 01 Decembrie 2010, ora 17:17

Ma alaturi voua,si multumesc ca astazi , nu mai sunt pa aceasta pagina ,polemici.
9am189696
Trimis de 9am189696 la 01 Decembrie 2010, ora 17:24
La multi ani, fratilor, iata ca am reusit performanta sa nu ne mai contrazicem, macar azi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu