marți, 15 decembrie 2009

DE UNDE NU E, NICI DUMNEZEU NU CERE...

Trimis de IC_LUTHE la 06 Decembrie 2009, ora 13:32
Asa am gandit in ultimele zile si tare greu mi-a fost sa ma decid daca, sa mai merg la vot de aceasta data. Asta si pentru ca, am fost intotdeauna la vot, cei pe care i-am votat cu foarte mare incredere au si castigat dar, de fiecare data asteptarile au fost mai mult sau mai putin inselate.... Recunosc ca de aceasta data votul l-am dat mai putin candidatului si mai mult la ceea ce reprezinta dar pana la urma l-am dat, cu inima stransa si cu o privire imploratoare catre cer. Fie ca ca CEL DE SUS sa ne lumineze gandul cel bun iar celui ales sa-i dea sanatatea, onestitatea, puterea si intelepciunea de a conduce cu buna credinta aceasta tara.
I.C. LUTHE, votant de serviciu UNFR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu