miercuri, 11 noiembrie 2009

SI NOI REGRETAM....

Comentariu pe articolul Basescu regreta ca in Bucuresti nu mai este pe primul loc in sondaje
Trimis de IC_LUTHE la 05 Noiembrie 2009, ora 19:36

…Ca nu v-ati tinut promisiunile si, in loc de Dreptate si Adevar, am primit 5 ani de CIRC politic de cea mai joasa calitate. Va inselati amarnic dle presedinte in legatura cu cauzele scaderii in sodajul dvs secret. Nu, nu exista nici o legatura cu ,,neatentia sau lipsa semnalelor date bucurestenilor" si acesta scadere deoarece putem aprecia si singuri, fara darile dvs de seama, cum traim in scumpa noastra Capitala si care a fost prestatia ,,presedintelui jucator", ce chiar s-a jucat de-a politicianul-om de stat, intr-o vreme in care Romania ar fi avut intradevar nevoie de un om hotarat, cu viziune politica, sociala si economica care sa uneasca si sa mobilizeze si nu sa semene vant.... Ne-ati facut , dle Basescu si chiar ca regretam!

Trimis de cris170272 la 06 Noiembrie 2009, ora 20:31
Corect comentariul Dumneavoastra!
Ma dezgusta tot ceea ce s-a intamplat in ultimii 5 ani, cu parere de rau constat ca mai exista, totusi, multi oameni - nu doar din Bucuresti, care nu vad ca evolutia tarii sub conducerea acestui om este de fapt o involutie..
Romania a ajuns un stat falimentar, care nu are luata nicio masura de stimulare economica, traieste doar din imprumuturi pe care nu stiu din ce o sa le platim.
Orgoliile lui Basescu, angajarea in functii importante a unora care nu fac decat sa-si bata joc de banii publici, implicarea in relatii dubioase, stimularea afacerilor familiale, toate acestea ma fac sa nu votez cu Basescu.
Imi pare rau ca nu am plecat din tara pana acum. Dar daca va iesi tot Basescu presedinte, asta urmeaza sa fac.

Trimis de roxidor12 la 11 Noiembrie 2009, ora 11:29
Aveti dreptate!Mi-am pierdut locul de munca,am datorii,un divort care nu se mai termina ca avem vacante si greve judecatoresti si nimeni care sa faca ceva concret!Am votat odata prost dar nu mai repetam greseala , pt ca ar insemna ca suntem masochisti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu